فروش قطعات آسانسور فروش قطعات آسانسور

اطلاعات جامع از دنیای آسانسور و پله برقی 2022

لطفاً از آسانسور ديگر براي رفتن به آپارتمان

درسته گفتم لطفاً از آسانسور ديگر براي رفتن به آپارتمان من استفاده كنيد و به همسرم بگوييد چه اتفاقي افتاده است تا او نگران نشود - من تلفنم را ندارم كه با او تماس بگيرم. مطمئناً، نگهبانان گفتند، مي توانند. فروش آسانسوراگر اعصابم را از دست مي دادم، يا فرياد مي زدم، در مورد وضعيتم شفافيت لازم را نداشتم، و همسرم مي توانست بي جهت از كمبود اطلاعات نگران باشد. با برقراري ارتباط تا حد امكان واضح و ادامه برقراري ارتباط تا زماني كه اطلاعات مورد نيازم را به دست آورم، مي دانستم كه اقدامات براي رسيدن به نتيجه اي كه مي خواستم در جريان است.

زمان را تلف نكنيد و درمانده نباشيد

خوب، من در يك جعبه گير كرده ام. داشتم بيرون مي رفتم تا 20-30 دقيقه ورزش كنم و حالا نمي توانم. درست؟ نه، صبر كن... من هنوز مي‌توانم اسكات، لانژ، و نوعي شيب عجيب را در اينجا انجام دهم، و بالابر را زياد تكان نخواهم داد. همچنين ممكن است از آن نهايت استفاده را ببريد.

در نجات خود شركت كنيد

به من توصيه شده است كه وقتي در آسانسور گير كرده ايد، باز كردن درب آسانسور واقعاً بسيار بد است - به خصوص اگر مي دانيد كه كمك در راه است. به منظور ايمني، لطفاً منتظر كمك باشيد.نكردم، به زور درها را باز كردم. درسي كه من در اينجا از اين رويداد و از مكالمات پس از آن گرفتم دو جنبه است: اولاً، مواقعي وجود دارد كه بايد به متخصصان تكيه كنيد، به خصوص اگر امنيت شما در خطر باشد. آنها براي حل مشكلي كه شما با آن روبرو هستيد آموزش ديده اند.

نكته دوم اين است كه هرچند گاهي مي‌نشينيم و منتظر معجزه‌اي هستيم كه بايد بلند شويم و كاري انجام دهيم. بايد در مورد موقعيتي كه در آن هستيد فكر كنيد و در مورد اينكه چه زماني در نجات خود شركت كنيد تماس بگيريد. گاهي اوقات، شما نياز داريد كه برخيزيد و كاري انجام دهيد - و گاهي اوقات، درخواست كمك اولين قدم درست است!

آن را به جلو پرداخت كنيد

بديهي است كه اكنون اين موضوع را با شما به اشتراك مي‌گذارم، اما وقتي به طبقه بالا رفتم با خانواده‌ام نيز در مورد آن صحبت كردم. همسرم و يكي از دخترانم هر دو گفتند: "اوه، من از اينكه در آنجا گير كرده بودم بسيار ناراحت و عصبي مي شدم!" خوشحال بودم كه مي‌توانستم در مورد چيزهايي كه ياد گرفتم با آنها صحبت كنم و مطمئن شوم كه اگر زماني در موقعيت مشابهي قرار گرفتند، چارچوب و برنامه‌اي دارند تا نيازي به وحشت نداشته باشند.


برچسب:
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: <~PostRate~>
بازدید: <~PostViwe~>

+ نوشته شده: 1401/4/27 ساعت: ۱۱ توسط:hikkaa003 :